5 דרכים להשיג משרד נקי לעובדים

5 דרכים להשיג משרד נקי לעובדים
תוכן עניינים

כל עסק חייב להיות נקי למען העובדים שלו, שנמצאים בעמדות שלהם ובחדרי הישיבות במשך מרבית שעות היום. יש חשיבות עצומה למשרד נקי ומצוחצח, שכן עובדים צריכים לקבל תנאים טובים לעבודה ובמקביל, להצליח לעשות את התפקיד שלהם ללא הסחות דעת. חברות ניקיון משרדים מעניקות סוגים שונים של שירותים, הן בנאליים והן מתקדמים, על מנת לספק למשרדים רבים שירותי ניקיון מקיפים ואידיאליים. כל עסק צריך להבין את סוג השירות שהוא צריך ולשכור חברה מתאימה בהתאם לצרכים שלו

שירותי ניקיון מקצועיים הם קריטיים לכל עסק בהרבה מאוד מישורים. משרד נקי הוא חשוב לעובדים שיודעים שהם צריכים לעבוד במשרד במשך מרבית שעות היום.
ומצד שני, הניקיון וההיגיינה הם חשובים גם כלפי חוץ, ללקוחות שמגיעים כדי להתרשם מכרטיס הביקור של החברה ולהחליט האם הם רוצים לקיים סוג של אינטראקציה עסקית עם החברה. לכן, שירותי ניקיון משרדים צריכים שירותים טריוויאליים לכל עסק וצריכים להילקח בחשבון בראייה הכללית, הן מבחינה כלכלית והן מבחינה קונספטואלית.

כדי לשמור על משרד נקי ומרשים, בעלי העסקים שוכרים חברות ניקיון ומשיגים בזאת סביבת עבודה חיובית ובריאה עבור העובדים שלהם. העובד השכיר הממוצע בישראל נמצא במשרד במשך מרבית השעות בהן הוא ער, כלומר לפחות 8 או 9 שעות, וכדי למצות את עצמו ולהרגיש נוח, הוא חייב לעבוד בסביבת עבודה נעימה וגם לבצע פעולות ניקיון בסיסיות, כמצופה מעובד שנמצא במקום עבודה. הצורך בניקיון, הרי, לעולם לא נגמר, במיוחד במשרדים עם הרבה עובדים ותנועה רבה של הרבה אנשים ולכן יש חשיבות לחברה טובה ולשיתוף פעולה מהעובדים. ניקיון הוא גם חשוב מאוד לנושא הבטיחות, שכן משרד מלוכלך נחשב למפגע שיכול להסב המון נזק לעובדים ולבעל הבניין ולהיגמר בתביעות פיצויים סביב נושא זכויות העובדים במקום עבודתם.

ניקיון משרדים: אחריות משותפת

כדי למשוך עובדים איכותיים, ולייצר סביבת עבודה פורייה יותר, יש צורך לשמור על היגיינה גבוהה מאוד, במיוחד במקומות הבולטים שבמשרד כמו הלובי, הכניסה, עמדות העבודה האישיות וחדרי הישיבות.
העובד הממוצע מחפש תנאי עבודה טובים לא פחות משכר טוב, והוא גם נוטה להחזיר למקום העבודה בדיוק כפי שהוא מרגיש שנותנים לו.
סביבת עבודה נקייה תגרום לעובד להרגיש חייב לבעל העסק וגם יעניק לו את האפשרות לעבוד ללא הפרעות והסחות דעת. יש כמה דרכים לייצר משרד נקי על ידי יצירת אכפתיות של עובדים לסביבה שלהם.
הנה חמש דרכים דרכן אפשר לייצר ניקיון במשרד, הן בעזרת העובדים והן בעזרת אנשי מקצוע.

  1. מדיניות ניקיון מוגדרת – זה נראה אולי טריוויאלי, אך כאשר יש שלט בולט שאומר לזרוק את הזבל לפח, לשטוף את הכלים ולנקות את המיקרוגל לאחר שימוש, אז יותר קל להשיג את המטרה.
  2. ישיבות ניקיון תקופתיות – כאשר ברור לעובדים שבעל העסק והמשרד שם דגש על ניקיון, הוא יעשה מאמץ גדול יותר כדי להשיג אותו. ישיבות שמראות את החשיבות של הנושא יעשו את ההבדל עבור העובדים ובעל העסק כאחד.
  3. מינוי אחראים – לכל עובד יש אחריות שנוגעת לסביבת העבודה שלו, אך כאשר יש אנשים שאחראים באופן ספציפי לניקיון המטבח, חדרי הישיבות והלובי, יש אחריות אישית גדולה יותר, הן מכיוון האחראי, והן מכיוון עמיתיו לעבודה.
  4. תגמול הצלחה – משרד נקי שווה כסף למשרד, שכן הוא גם חוסך בעלות של חברות הניקיון וגם יכול למשוך לקוחות. לכן, על האחראים להצלחת מדיניות הניקיון לקבל בונוסים ותמריצים נוספים כדי לבצע את עבודתם נאמנה.
  5. שכירת חברת ניקיון איכותית – יש הרבה מאוד חברות ניקיון איכותיות בשוק, אם כי רק לחלקן יש את הידע, המכשור, הניסיון וכוח האדם לנקות במשרדים גדולים (או קטנים, לפי הצורך). חברת ניקיון משרדים איכותית נותנת שירות שהוא בלתי ניתן להחלפה.

שתפו את המאמר

תוכן עניינים

עקבו אחרינו ברשתות החברתיות

בואו נדבר.

עקבו אחרינו ברשתות החברתיות

× בואו נדבר בואטספ
דילוג לתוכן