5 מוצרי ניקיון מומלצים למשרדים

מוצרי ניקיון מומלצים
תוכן עניינים

כל משרד זקוק לכמות גדולה ומספקת של מוצרי ניקיון על מנת להעמיד מבנה היגייני ונעים למחייה ועבודה. 

יש חשיבות גדולה להזמנת חומרי ניקיון איכותיים כדי להעניק לחברות הניקיון את האפשרות להשיג היגיינה מושלמת בכל מקום במשרד.

 יש כיום מגוון עצום של חומרי ניקיון מותאמי משרד אשר נותנים מענה איכותי לכל צורך. 

בין אם מדובר בתחזוקה יום יומית או בניקיון "פסח", יש חשיבות למשרד נקי ומדוגם, אשר ייתן מענה הן ללקוחות ולקולגות וכמובן לעובדים המגיעים לעבוד מדי יום

יש הרבה מאוד דרכים לעצב ולרהט משרד, וכל אחד לוקח את העיצוב והריהוט למקום אחר, לפי הצורך של המשרד שלו והטעם האישי של מי שמעצב אותו.

 לכל משרד יש צרכים בסיסיים שכוללים ריהוט, פריטי נוי, מוצרי נוחות, כיבוד בסיסי, מחשבים וציוד משרדי, אך אסור לשכוח שיש צורך בכמות גדולה ומגוונת של מוצרי ניקיון מומלצים מסוגים שונים ומשונים. 

כל משרד חייב לשמור על היגיינה ברמה גבוהה, בין אם מדובר על הרצפה, על השיש שבשירותים ובמטבח, ובעיקר באזורים הציבוריים כמו הכניסה והלובי. משרד מוזנח יכול לפגוע בצורה קשה בכל עסק ולכן ויש לתחזק אותו ברמה סבירה ולפחות פעם ביום, וזה מתאפשר רק כאשר יש את חומרי הניקיון המתאימים. יש כמה מוצרי ניקיון איכותיים שכל משרד חייב להכיר.

למרות השהות הארוכה, לא כולם מתייחסים למקום העבודה כמו לבית מבחינת ניקיון והיגיינה. לכן, בכל משרד יש צורך גדול בעבודה עם חברת ניקיון משרדים שתפקידה ליצור סביבת עבודה נעימה יותר למקום בו אנשים נמצאים יותר מכל מקום אחר.

עובדי הניקיון הם אלו שצריכים לדאוג למשרד נקי, על כל חלקיו, ולראות שלעובדים יש את התנאים הבסיסיים לבצע את עבודתם.

מניקוי כללי ועד מטליות לרצפה

  1. מבחינת הבסיס, כל חברה צריכה נוזל ניקוי כללי, והאיכותי ביותר הוא נוזל ניקוי ג'ט מבית סנו אשר מגיע בצורת תמיסה ומצליח לעשות עבודה מושלמת בכל הנוגע לניקוי לכלוך קשה והשארת ריח נעים. הבקבוק מגיע עם פקק נוח למזיגה, מה שמקל מאוד על השימוש והוא מתאים למגוון רחב של משטחים, כולל גרניט פורצלן, קרמיקה, שיש, אלומיניום, פלסטיק ועוד.  מחירו של המוצר הוא כ-15 שקלים לבקבוק של כ-1.5 ליטר.

מוצר ניקוי נוזל ניקוי ג'ט

2. כאשר מזמינים מוצרי ניקיון מומלצים אסור לוותר על האיכות, ויש להזמין מוצרים איכותיים שהם גם מנקים היטב, גם משאירים ריח טוב וגם כאלו שלא מזיקים לסביבה, שכן הטרנד הירוק נוגע גם לחומרי הניקיון. אחד המוצרים הירוקים האיכותיים ביותר הוא חומר ניקוי כללי גרין ליין אשר מנקה כל סוג של משטח ועדיין שומר על איכות הסביבה. המוצרים הירוקים, כאמור, שולטים כיום בשוק כי אף אחד לא רוצה להשתמש בחומרים מלאכותיים ומסוכנים. המחיר של המוצר הוא מעט יקר ביחס לשוק, כ-40 שקלים לבקבוק של שני ליטר, אך זהו פועל ישיר לאיכות החומר ולעובדה שהוא לא מסב נזק לסביבתו.

 מוצרי ניקיון גרין ליין

 

 

3. מטליות לחות לניקוי כללי של פיקס הן גם נוחות, גם איכותיות והמחיר הוא משתלם במיוחד – רק כ-18 שקלים לדלי ענק של 400 מטליות. 

המטליות מתאימות לכל סוג של משטח והן מצליחות להיות אפקטיביות גם בעמדות העבודה האישיות וגם במקומות כמו המטבח והשירותים. המטליות הן עבות ועמידות במיוחד, אנטי בקטריאליות ולקינוח – הן זולות בצורה משמעותית מכל המתחרים.

 מוצרי ניקיון מטליות לחות לניקוי כללי של פיקס

 

4. חברת פיקס מספקת מטליות לניקוי רצפה אשר מתעלות גם הן על המתחרים בקלות. המטליות שומרות על הלחות לאורך זמן ואף מצליחות לספק ניחוח נעים הרבה לאחר שהחדר נוקה. 

חבילה של 12 מטליות עולה תשעה שקלים בלבד, ומטלית אחת בלבד מספיקה לחדר אחד גדול באופן אחיד, כך שהחיסכון הוא עצום וכך גם איכות החומר.



מוצרי ניקיון מטליות לניקוי רצפה חברת פיקס

 

5. מסיר השומנים של פיקס גם הוא ברמה גבוהה מאוד, שכן הוא חזק במיוחד ויכול לשרוף שומן עיקש מאוד גם מסירים, מחבתות ומתבניות של תנורים. ידוע כי מרבית מסירי השומנים לא מצליחים לעשות את העבודה, בטח לא במשרדים שנוטים להיות פחות היגייניים מבתים פרטיים,  אך לאחר סקר שוק נרחב, תגלו שזה של חברת פיקס יחזיר את הכלים שלכם למצב חדש. חבילה של 750 מ"ל תעלה 8.90 שקלים בלבד, והיא תוכיח את עצמה כאפקטיבית ביותר באזור המטבח המשרדי, שהוא כידוע מקום עם הרבה מאוד טראפיק.

 מוצרי ניקיון מסיר השומנים של פיקס

 

האידיאל הוא להשקיע רבות בניקיון המשרד, כולל ניקיון יום יומי של חברת ניקיון מקצועית ובנוסף, לבצע ניקיונות מקיפים בפסח ובנקודות זמן מוגדרות נוספות. עם זאת, יש להשתמש במוצרים איכותיים, שיעזרו לבצע ניקיון באזורי העבודה האישיים, בלובי ובמקומות החשופים לאורחים. בצורה הזו, המשרד יהיה מקום נעים יותר לאורחים ולעובדים המגיעים כל יום לעבודה.

שתפו את המאמר

תוכן עניינים

עקבו אחרינו ברשתות החברתיות

בואו נדבר.

עקבו אחרינו ברשתות החברתיות

× בואו נדבר בואטספ
דילוג לתוכן