האזורים הנחבאים במשרד שלא ידעתם שאתם חייבים לנקות

האזורים הנחבאים במשרד שלא ידעתם שאתם חייבים לנקות
תוכן עניינים
 

כבעלי עסק, אתם בוודאי יודעים עד כמה חשוב לדאוג לניקיון המשרד שלכם. רובנו מקפידים על כך שהמטבחון והשירותים יהיו מצוחצחים, אבל ישנם אזורים אחרים במשרד שאינם נמצאים בטווח הראייה, שאנחנו נוטים לשכוח מהם בכל מה שקשור לניקיון. כתוצאה מכך, לכלוך ואבק מצטברים באותם אזורים שעלולים לגרום לבעיות בריאותיות בקרב העובדים שלכם. לפניכם רשימה של כמה מהאזורים הנכללים בתהליך ניקיון משרדים יסודי ודורשים תשומת לב.

כיסאות וספות

בין אם זו ספת בד בלובי ובין אם אלה כיסאות עור בחדר ישיבות, לרוב אנחנו נוטים שלא לנקות את הריהוט המרופד במשרד. ישנה נטייה לחשוב שאם הכיסאות והספות לא נראים מלוכלכים אין צורך לנקות אותם, אך האמת היא שריהוט משרדי נוטה לצבור לכלוך וחיידקים על בסיס יום יומי. לכן חשוב מאוד לדאוג לניקוי ריפודי הבד או העור באופן קבוע עם חומרי הניקוי המתאימים.

תעלות ופתחי אוורור

בתוך המזגנים והמאווררים שלכם מצטברים הרים של אבק. אותו אבק עלול לגרום לבעיות נשימה ומחלות אחרות, ולכן חשוב לנקות היטב את פתח האוורור. הסירו את הפתחים, שטפו אותם במים וסבון ולאחר ייבוש החזירו אותם למקום.

מחשבים

המחשב הוא הציוד שאנחנו משתמשים בו לאורך כל היום, ולמרות שהוא כל הזמן נמצא מולנו אנחנו נוטים לשכוח לנקות אותו. כדאי להנהיג מדיניות לפיה כל עובד ינקה את המחשב האישי שלו לפחות פעם בשבוע. הניקיון הזה לא רק יצור סביבה נעימה, אלא גם עשוי למנוע תקלות במחשב שנוצרות כתוצאה מהצטברות אבק.

טלפונים

מחקר מצא שבטלפונים הסלולריים יש פי 10 יותר חיידקים ממושב האסלה. מזעזע נכון? ממש כמו שהטלפון הנייד שלנו מזוהם, כך גם הטלפון במשרד, במיוחד אם אתם מנהלים מוקד של מכירות או שירות לקוחות. מומלץ לוודא כי כל הטלפונים עוברים ניגוב וניקוי יסודי לאחר כל משמרת.

ידיות הדלתות

חשבו כמה פעמים אתם נוגעים בידיות של הדלתות במשרד, וכמה אנשים מידי יום נוגעים באותה ידית. על הידיות מצטבר לכלוך בכמות עצומה, ולרוב אנו שוכחים לנקות אותן. הקפידו להכניס את ניקוי הידיות לשגרת הניקיון שלכם במשרד.

וילונות

חברות ניקיון משרדים דואגות לנקות את החלונות באופן קבוע, אבל האם חשבתם על הוילונות שלכם? גם הם נוטים להתלכלך מאבק וככל שתמשיכו להזניח את הניקיון שלהם, כך יצטבר יותר ויותר אבק במשרד. לכן, יש לוודא עם חברת הניקיון כי היא מטפלת גם בניקוי הוילונות.

מיקרוגל

בואו נודה בזה. העובדים שמחממים את האוכל שלהם במיקרוגל, לא ממהרים לנקות אחריהם את שאריות האוכל והרטבים שניתזים בתוכו לאחר החימום. כתוצאה מכך, המיקרוגל הוא אחד מהאזורים המזוהמים ביותר במשרד והוא מקום גידול לחיידקים. אין ספק עכשיו כשאתם מחממים את האוכל שלכם במיקרוגל, אתם עלולים לאבד בגלל הידיעה הזאת את התיאבון. כדי למנוע הצטברות של חיידקים, חשוב מאוד להעלות את המיקרוגל לראשון ברשימת הציוד שיש לנקות במשרד שלכם.

מתגי חשמל

מתגי החשמל גם הם אזורים שאנחנו נוהגים לגעת בהם לעיתים תכופות. לכן, יש להקפיד לנקות אותם היטב. אם ברצונכם למנוע מראש היווצרות של לכלוך על מתגי החשמל, עברו למערכת משרד חכמה שתדאג לכיבוי האורות באופן אוטומטי לאחר עזיבת החדרים.

קומקום

בין אם אתם מכינים תה ובין אם אתם יותר טיפוסים של קפה, הקומקום הוא אזור מזוהם במיוחד. ממש כמו הטלפון, גם בקומקום שורצים יותר חיידקים מאשר במושב האסלה. חשוב מאוד לדאוג לניקוי הקומקום, אך הימנעו משימוש בחומרי ניקוי חזקים מדי שעלולים להיכנס לתוכו. במקום זאת נגבו את הקומקום עם מטלית לחה. 

שתפו את המאמר

תוכן עניינים

עקבו אחרינו ברשתות החברתיות

בואו נדבר.

עקבו אחרינו ברשתות החברתיות

× בואו נדבר בואטספ
דילוג לתוכן