מהם היתרונות של ניקיון משרדים קבוע?

תוכן עניינים

לניקיון המשרד ישנם יתרונות רבים המשפיעים על הצלחת העסק. כמעט כל משרד מעסיק חברת ניקיון משרדים הדואגת לניקוי המשרד, כמו ניקוי המטבחון, הלובי, השירותים, חדר הישיבות ושולחנות העבודה של העובדים. ישנם משרדים הבוחרים לערוך ניקיון יסודי פעם בחודש, בעוד שמשרדים רבים אחרים דואגים לניקיון קבוע של המשרד לפחות פעם בשבוע. מהי התדירות הרצויה לניקיון המשרד? לפניכם כל הסיבות מדוע חשוב לדאוג לניקיון המשרד לעיתים קרובות ובאופן קבוע:

מניעת התפשטות מחלות

חיידקים ומחלות יכולים להתפשט במהירות רבה בחללי המשרד, ולהוביל לתחלואה בקרב העובדים שלכם. לפי ההערכה, בשולחן העבודה יש פי 400 חיידקים מאשר על מושב האסלה. בנוסף לכך, מחקר שבדק את מהירות התפשטות החיידקים, מצא כי לחיידק שהונח על ידית הדלת לקח 4 שעות להתפשט במשרד. ניקיון המתבצע פעם בחודש, יסודי ככל שיהיה, לא יצליח למנוע את התפשטות החיידקים. הדרך למנוע הידבקות במחלות, היא לערוך ניקיון יסודי לפחות פעם בשבוע של משטחים כמו שולחנות, כסאות וידיות הדלתות.

הגברת המוטיבציה של העובדים

ניקיון המשרד באופן קבוע לא רק שומר על הבריאות של העובדים, אלא מגביר את מידת שביעות הרצון והמוטיבציה שלהם. סקר שנערך בקרב עובדים בתעשיית הטכנולוגיה מצא כי 93 אחוז מהעובדים העידו כי ירצו להישאר זמן רב יותר בחברה שדואגת לניקיון המשרד באופן קבוע. בנוסף לכך, מחקר אחר מצא ש-72 אחוז מהעובדים שעבדו במשרד מלוכלך טענו כי הסביבה המלוכלכת פגעה ביעילות שלהם. הסיבה לכך היא שכמעט כולנו מבלים את רוב שעות היום בעבודה. העובד הישראלי מבלה בממוצע 77.2 ימים בשנה במשרד, כך שמקום העבודה נחשב לבית השני שלנו. אז ממש כמו שאנו דואגים לניקיון הבית באופן כמעט יומיומי, כך חשוב לנקות את המשרד לעיתים קרובות.

שמירה קבועה על הניקיון

כפי שכבר הבנתם, חשוב מאוד לשמור על משרד נקי, אך ניקוי מאסיבי של המשרד פעם בחודש לא יסייע לכם לשמור על המשרד נקי לאורך זמן. לעומת זאת, אם תנהלו לו״ז קבוע של מטלות הניקיון יחד עם חברת ניקיון משרדים, תוכלו להבטיח שהמשרד יהיה נקי תמיד. חלוקת ניקיון המשרד למשימות יומיומיות או שבועיות, כמו החלפת פחים, ניקיון שירותים או ניקוי חלונות, מאפשרת לכם לשמור על ניקיון קבוע של המשרד שלכם.

שמירה על אורך החיים של השטיחים והמרצפות במשרד

ניקיון קבוע של שטיחים ומרצפות במשרד שלכם ישמור על חייהם לאורך זמן. הניקיון הקבוע מאפשר להסיר את הכתמים ביעילות רבה יותר, כך שצוות הניקיון שלכם יצטרך להפעיל פחות מאמץ ולהשקיע פחות זמן כדי להשיג תוצאות טובות. לעומת זאת, ניקיון המתבצע לעיתים רחוקות עלול לגרום לכך שהכתמים יחדרו לעומק השטיחים והמרצפות ויסבו להם נזק משמעותי, כך שתיאלצו להחליף את השטיחים והמרצפות לעיתים קרובות יותר.

יצירת רושם טוב על המבקרים במשרד

חשוב מאוד להותיר רושם טוב על מבקרים שמגיעים למשרד שלכם, כמו לקוחות קיימים, לקוחות פוטנציאליים ושותפים עסקיים. אחת הדרכים לעשות זאת היא באמצעות שמירה על סדר וניקיון. שמירה על ניקיון המשרד באופן קבוע, במיוחד על אזורים כמו חדרי ישיבות, לובי ושירותים, יותירו רושם חיובי ויעידו על כך שהעסק שלכם מסודר, יעיל ופרודוקטיבי. לעומת זאת, אם תבחרו לנקות את המשרד פעם בחודש בלבד, והמבקרים יגיעו אליכם דווקא לפני יום הניקיון הגדול, הם ירתעו מהבלאגן והלכלוך ויייתכן כי יעדיפו לפנות לחברה מתחרה. לכן, חשוב מאוד לדאוג לניקיון קבוע של המשרד שיוביל להצלחת העסק שלכם.

שתפו את המאמר

תוכן עניינים

עקבו אחרינו ברשתות החברתיות

בואו נדבר.

עקבו אחרינו ברשתות החברתיות

× בואו נדבר בואטספ
דילוג לתוכן