כל מה שצריך לדעת על ניקיון לפסח במשרד

ניקיון לפסח במשרד
תוכן עניינים

שירותי ניקיון משרדים הם קריטיים להשגת מקום עבודה נקי, שמזמין לקוחות משלמים ונותן קרקע פוריה לעבודה לעובדים איכותיים.
חברות ניקיון איכותיות מבצעות לרוב עבודות תחזוקה יום יומיות, אך לעיתים צריך לבצע ניקיון מקיף יותר, ששם דגש על כל פרט ופרט במשרד.

חג הפסח מהווה הזדמנות מצוינת לבצע ניקיון מקיף וכזה שיאפשר לחזור אחרי החופשה למשרד מזמין יותר.

חברות הניקיון ערוכות לביצוע ניקיון פסח מבחינת המכשור וכוח האדם ויודעות לבצע את העבודה על הצד הטוב ביותר.

היגיינה סביבתית היא דבר חשוב מאוד עבור הרבה מאוד אנשים, ולאו דווקא כאלו שמגדירים את עצמם כסטריליים. אנשים לא אוהבים להיות במקומות מלוכלכים ומזוהמים, ולבטח אם מדובר במקומות בו הם שוהים זמן רב, כמו הבית או מקום העבודה. 

משרדים מלוכלכים הם סיוט של הרבה מאוד עובדים, שרק רוצים לעשות את עבודתם במקום נקי ומסודר, שכן מדובר בחלק מתנאי עבודה בסיסיים. המציאות היא שמשרדים הומי אדם נוטים להתלכלך, הן בעמדות האישיות, הן באזורים המשותפים וכמובן במקומות אשר מועדים יותר לפורענות – כמו השירותים והמטבח. אנשים פחות שמים לב לניקיון כאשר הם לא נמצאים בבית, מה שפוגע בחלק גדול מהעובדים האחרים, ואפילו, בדיעבד, גם בהם עצמם.

שירותי ניקיון לפסח במשרדים הם חשובים ובלתי ניתנים להחלפה בכל משרד. מרבית העובדים לא ינקו אחרי עצמם, ולבטח לא יבצעו ניקיון מקיף יותר בשירותים ובמטבח. המנקים יגיעו למשרד מדי יום, יבצעו ניקיון בסיסי וחשוב שישאיר את המשרד נקי באופן יחסי. 

אסור לשכוח שהמשרד משמש לעיתים לא רק את העובדים, אלא גם אורחים, והוא צריך להיראות ייצוגי בכל עת. כאשר לקוחות פוטנציאליים מגיעים למשרד ומחפשים לעשות עסקים, יש להם ציפייה מינימלית מהמארחים. משרד מלוכלך יכול לפגוע משמעותית בעסק ובערכי המותג שהוא מחפש. לכן, חברת ניקיון משרדית היא קריטית גם במחשבה מערכתית, ולא רק נקודתית.

ניקיון לפסח – מכשור, יכולות וכוח אדם

חברות שמעניקות שירותי ניקיון משרדים מסוגלות לתת סוגים שונים של שירותים ולכן חשוב מאוד בתור בעל עסק להבין מה למעשה רוצים להשיג. יש שירותים של ניקיון בסיסי, כזה של מטבח, שירותים והחלפת שקיות זבל, וכמובן שגם שירותים מורכבים יותר של ניקיון רהיטים, חלונות, שטיחים ואפילו עבודות מיוחדות ושונות, כמו ניקיון פסח מקיף. 

כולנו מכירים את ניקיון הפסח בבית, זה ש"הופכים" את הבית למענו וחשוב לדעת שיש חברות שיכולות להעניק שירות דומה.

 פסח הוא חג של התחדשות ושל פריחה, והוא גם מגיע אחרי חודשים ארוכים של חורף ארוך, אפרורי, מאובק וקר. אין ספק שכאשר מגיע חג הפסח, זוהי הזדמנות מצוינת לנקות את המשרד מן היסוד. עובדי הניקיון יגיע למשרד כאשר העובדים לא נמצאים, וינקו כל פרט ופרט, כולל תריסים, חלונות, מעל ארונות ומתחת לשטיחים. ניקיון יסודי ומקיף שמאפשר להגיע לאחר החג עם תחושה רעננה ונעימה יותר. יש חברות שאף נותנות את הערך המוסף עם מכשור לניקיון של שטיחים, משטחי PVC, רהיטים ועוד. המטרה היא לא להשאיר אף אבן לא הפוכה, ולהיפטר מכל הלכלוך במשרד – זה החדש וזה שכבר התחיל לצבור ותק.

"התירוץ" המושלם: ניקיון בפסח בזמן המושלם

המטרה הסופית בניקיון פסח היא להביא את המשרד למצב נקי במיוחד וכזה שיאפשר מצבו תחזוקה יום יומית רגילה תשאיר אותו נקי למשך תקופה. חשוב לציין שיש חברות שמבצעות ניקיון משרדים בשעות הערב ובשעות לא שגרתיות, שכן ניקיון פסח חייב להיעשות כאשר העובדים לא נמצאים במשרד ולא מפריעים לעובדי הניקיון לבצע את עבודתם. חג הפסח למעשה מהווה את "התירוץ" המושלם לבצע ניקיון מקיף, ומרבית חברות הניקיון האיכותיות אף מוכנות וערוכות לבקשות של ניקיון מקיף בתקופה של אפריל ומאי, הן מבחינת עובדים, הן מבחינת מכשור וגם מבחינת התמחור.

המטרה הסופית של משרד נקי הוא להרשים את המבקרים והלקוחות על מנת להגדיל את הסיכוי להצלחה, ובמקביל, לספק לעובדים מקום עבודה נעים וטוב, שייתן להן את הדרייב לבצע את העבודה שלהם על הצד הטוב ביותר. יותר נעים להיות במשרד נקי וכשמקבלים משהו טוב, מחזירים משהו לא פחות טוב. הסוד לעובדים מרוצים מתחיל במשרד היגייני שיאפשר להם להתרכז באיכות העבודה שלהם ולא בתסכול שמגיע ממשרד לא נקי.

שתפו את המאמר

תוכן עניינים

עקבו אחרינו ברשתות החברתיות

בואו נדבר.

עקבו אחרינו ברשתות החברתיות

× בואו נדבר בואטספ
דילוג לתוכן